یک نمکدان پر نمک (لطیفه های کودکانه)
تاريخ : شنبه 3 فروردين 1392برچسب:یک نمکدان پر نمک,لطیفه های کودکانه,, | 9:30 | نویسنده : مجتبی زمانی

یک نمکدان پر نمک (لطیفه های کودکانه)

 مکالمه در ساندویچ فروشی

 مردی به ساندویچ فروشی رفت و گفت: آقا لطفاً یک ساندویچ مرغ به من بدهید. فقط گوجه فرنگی نگذارید.

 ساندویچ فروش: گوجه فرنگی تمام شده، می خواهید به جایش خیار شور نگذاریم.

 از فواید ماسک

از پزشک جراحی که ماسک به چهره داشت پرسیدند: چرا موقع عمل صورت خود را می پوشانید؟

 جراح: برای این که اگر بیمار در حین عمل مرد، آن دنیا نتواند مرا شناسایی کند.

 دلیل منطقی

قاضی: چرا پول این آقا را نمی دهی؟

 متهم: آقای قاضی! باور کنید یک سال است به او التماس می کنم یک هفته به من وقت بدهد، ولی قبول نمی کند!

 خروس خوش حافظه

اولی: چرا خروس موقع قوقولی قوقو کردن چشم هایش را می بندد؟

 دومی: برای این که نشان بدهد از حفظ هم بلد است بخواند.

 شجاعت از نوع دیگر

اولی: وقت جنگ، یک نفر یا صد نفر برای من فرقی ندارد.

 دومی: چطور؟

 اولی: چون در هر حال من فرار می کنم!

 

 منبع:رشد نوجوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مترجم سایت